Spritny Mediastyle hjemmeside og frisk opdatering af logo!

Som alle virksomheder ved, så er det vigtigt at ens hjemmeside er up-to-date, opbygget med nutidens mindset og fremviser hvad man laver. Derfor har vi for nyligt launchet en helt ny version af vores hjemmeside, der er blevet bygget op fra bunden af.

Vores nye hjemmeside er bygget ud fra de samme principper vi fokuserer på, når vi bygger vores kunders hjemmesider. Dvs. den selvfølgelig er SEO-optimeret, hurtig at indlæse, lavet med Elementor og mobil-venlig. Vi har også optimeret vores indhold til reflektere præcist hvad vi laver, inkl. opdateret vores logo så det får et tidssvarende look.

Her er hvad Googles Pagespeed Insight siger om vores nye hjemmeside:

Selvom vi ikke har 100 i alle områder, så er der stadigvæk plads til at vi kan tweake hjemmesiden og få de sidste par områder på plads så vi opnår 100 i alle score. Uanset hvad er det en forbedring i forhold til den forrige hjemmeside.

Det er som regel kun muligt at komme op i de grønne områder hvis man gør nogle specifikke ting under opbygningen af hjemmesiden. Og man bliver også nødt til at have det i tankerne igennem hele processen, da for mange plugins, for mange eksterne ressourcer (Facebook feed, YouTube videoer osv.) og for kompliceret opbygning kan give dårligere score. Googles Pagespeed Insight er selvfølgelig ikke en standard der bare skal overholdes, men den giver et godt indblik i hvordan hjemmesiden er opbygget og nogle af tingene kan også påvirke ens rang på Google.

Vi tilføjer løbende nye features, indholdssider/services, blogindlæg og cases til hjemmesiden, så kig gerne forbi engang imellem og se hvordan hjemmesiden udvikler sig 🙂